II DINAR DE NADAL DE PARTNERS CORPORATIUS DEL COL·LEGI

Adrià Fernàndez,

II DINAR DE NADAL DE PARTNERS CORPORATIUS DEL COL·LEGI


II DINAR DE NADAL DE PARTNERS CORPORATIUS DEL COL.LEGI


Ahir, dijous 12 de desembre, vam celebrar el segon dinar de Nadal amb les empreses que són Partners corporatius del Col·legi. Més de cinquanta companyies van estar presents en una cita de networking i celebració, amb presència de membres de la Junta de Govern juntament amb agències, marques, mitjans, empreses de màrqueting digital, consultores de comunicació, entre d'altres.


Durant la trobada, Miquel Campmany i Alba Roig, degà i vicedegana de Comunicació i Relacions Públiques del Col·legi respectivament, van explicar els principals projectes duts a terme durant el 2023, destacant la recuperació de La Nit de la Comunicació, la I Jornada de Comunicació Municipal, els Miradors, el llançament de la revista Impactes i el I Estudi de Xarxes Socials a Catalunya.


També es van detallar els principals objectius per al 2024, amb especial èmfasi a projectes com la nova campanya que en breu posarà en marxa el Col·legi, el nou plantejament del HUB del Màrqueting i la Comunicació, la consolidació de la Nit el proper 9 de maig a Sitges, una nova Borsa de Treball, o l'impuls dels Comitès, entre d'altres.


La trobada va evidenciar la bona evolució del Col·legi, així com les moltes oportunitats de participació, visibilitat, opcions de lideratge i altres avantatges per a les empreses que son Partners corporatius. Fa goig veure com entre tots, seguim impulsant el sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies